javascript - Querying Sesame on local machine using IP address -


i send queries sesame triplestore , render results on webpage. server set on local computer. works fine when access server same computer (say computer a).

if try access triplestore computer (say computer b) using computer a's ip address, error:

net::err_empty_response  b.ajaxtransport.send @ jquery.min.js:5b.extend.ajax @ jquery.min.js:5(anonymous function) @ allscans.js:26b.callbacks.c @ jquery.min.js:3b.callbacks.p.firewith @ jquery.min.js:3b.extend.ready @ jquery.min.js:3h @ jquery.min.js:3 

how can resolve issue?

you nailed problem on head, jeen. problem windows firewall. solve, had let tomcat server communicate through firewall. meant creating rules enable tomcat.exe in apache folder allowed inbound communication (inbound port rule).


Comments